РОзклад занять
(змішана форма навчання)
(осінньо - зимовий - весняний)
2023 - 2024 Н.Р.
група\ день тижня | час | понеділок | час | вівторок | час | середа | час | четвер | час | п'ятниця |
Групи раннього віку №1,2 (онлайн) | Фізичний розвиток (відео- ролик) Озн. з соціумом (предм./соц.світ) (відео-конференція) II пол. дня Конструювання/ ігри на розвиток сенсорики (відео-ролик) | Музична діяльність(відео-ролик) Сенсорний розвиток+ Ліплення (інтегр. заняття)(відео- конференція) ІІ пол.дня ігри-драматизації, інсценівки (відео-ролик) | Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (відео- ролик) Фізичний розвиток (відео-конференція) ІІ пол. дня дидактичні та народні ігри (відео-ролик) | Озн. з прир.довкіллям(відео-ролик) Музична діяльність(відео-конференція) ІІ пол. дня Сюжетно-рольова гра (відео-ролик) | Літературне образотворення + Малювання(інтегр.заняття) (відео-ролик) ІІ пол. дня Театральна мозаїка(відео-ролик) | |||||
ІІ Молодша група № 3(офлайн ) | 9.10 9.40 15.30 | 1.Озн. з соціум. (соц. світ) 2. Розвиток мовлення Піший перехід ІІ пол. дня СХД/ конструктивно-будівельні ігри Спортивна розвага (І, ІІІ) | 9.10 9.40 15.30 | 1.Фізичний розвиток 2. Логіко-матем. розвиток+ конструювання (інтегр. заняття) ІІ пол. дня Сюжетно-рольова гра | 9.10 9.40 15.30 | 1.Музична діяльність 2.Культурамовленнєвого спілкування +Аплікація/Ліплення(інтегр. заняття) ІІ пол. дня Театральнамозаїка,ігри-драматизації,інсценівки | 9.10 9.40 15.30 | 1.Фізичний розвиток 2. Озн. зприродним довкіллям +Літературне образотворення (інтегр. заняття) ІІ пол. дня Музична розвага (І-ІІІ) | 9.10 9.40 | 1.Музична діяльність 2.Озн. з соціум.(пред.світ) + Малювання (інтегр. заняття) ІІ пол. дня Колективна праця |
ІІ молодші групи№ 4,5(онлайн) | Озн. з соціум. (соц. світ)+ розвиток мовлення (інтегр.заняття)(відео-конференція) Музична діяльність(відео-ролик) ІІ пол. дня СХД/конструктивно-будівельні ігри Спортивна розвага(І, ІІІ)(відео-ролик | Культура мовленнєвого спілкування +Аплікація/Ліплення (інтегр. заняття) (відео-ролик) Фізичний розвиток (відео-конференція) ІІ пол. дня Сюжетно-рольовагра (відео-ролик) | Музична діяльність(відео-конференція) Логіко-матем. розвиток+ конструювання (інтегр. заняття)(відео-ролик) ІІ пол. дня Театральнамозаїка,ігри-драматизації, інсценівки (відео-ролик) | Фізичний розвиток(відео-ролик) Озн. з соціум. (пред.світ) + Малювання(інтегр. заняття) (відео-конференція) ІІ пол. дня Музична розвага (І-ІІІ)(відео-ролик) | Озн. з природним довкіллям+Літературне образотворення (інтегр.заняття) (відео-конференція) ІІ пол. дня Колективна праця(відео-ролик) | |||||
Середні групи № 6,7(офлайн) | 9.10 9.40 15.30 | 1.Музична діяльність 2. Озн. з соціум.(соц. світ) ІІ пол. дня СХД/конструкт.-будівельні ігри Спортивна розвага(ІІ, ІV) | 9.10 9.40 | 1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування+ Озн. зприродним довкіллям (інтегр. заняття) 2.Фізичний розвиток ІІ пол. дня Театральнамозаїка,ігри-драматизації, інсценівки | 9.10 9.40 15.45 | 1. Озн. з соц. (предм.світ) + Ліплення/ Аплікація (інтегр. заняття) 2. Музична діяльність ІІ пол. дня Сюжетно-рольова гра | 9.10 9.30 15.30 | 1.Логіко-матем.розвиток + Конструювання (інтегр. заняття) 2. Фізичний розвиток ІІ пол. дня Музична розвага (ІІ, ІV) Художня праця | 9.10 | Літературнеобразотворення+ Малювання(інтегр. заняття) Піший перехід ІІ пол. дня Колективна праця |
Середня група № 8 (онлайн) | Озн. з соц. (соц.світ) +Літературне образотворення (інтегр. заняття) (відео-конференція) Фізичний розвиток (відео-ролик) ІІ пол. дня СХД/конструкт.-будівельні ігри Спортивна розвага (ІІ, ІV) (відео-ролик) | Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування +Озн. з природним довкіллям (інтегр.заняття) (відео-ролик) ІІ пол. дня Театральна мозаїка,ігри-драматизації, інсценівки (відео-ролик) | Озн. з соціум.(предм. світ) + Ліплення/Аплікація (інтегр. заняття)(відео-конференція) Музична діяльність(відео-ролик) ІІ пол. дня Сюжетно-рольова гра (відео-ролик) | Логіко-матем. розвиток + Конструювання (інтегр. заняття) (відео-ролик) Фізичний розвиток (відео-конференція) ІІ пол. дня Музична розвага (ІІ, ІV) Художня праця (відео-ролик) | Музична діяльність(відео-конференція) Малювання(відео-ролик) ІІ пол. дня Колективна праця (відео-ролик) | |||||
Старші групи № 9, 10(офлайн ) | 9.10 9.40 16.00 | 1.Озн. з соціумом(соц.світ) + Ліплення(інтегр. заняття) 2. Музична діяльність ІІ пол. дня СХД/ Театральна мозаїка Спортивна розвага(І, ІІІ) | 9.10 10.10 | 1. Розвитокмовлення і культура мовленнєвого спілкування +Логіко-математ. розвиток (інтегр.заняття) 2. Фізичний розвиток ІІ пол. дня Художня праця | 9.10 9.40 10.10 15.45 | 1.Грамота + Підготовкаруки до письма 2.Озн. з соціумом (предм.світ) 3. Музична діяльніст ь ІІ пол. дня Сюжетно-рольова гра | 9.10 10.10 16.00 | 1.Логіко-матем.розвиток + Аплікація (інтегр. заняття) 2. Фізичний розвиток ІІ пол. дня Логоритміка Музична розвага (І-ІІІ) Гурткова робота«Шахи» | 9.10 9.40 | 1.Озн. з природним довкіллям 2 Літературне образотворення +Малювання (інтегр. заняття) Піший перехід ІІ пол. дня Колективна праця |
Старша група № 11( інкл. гр.)(офлайн) | 9.10 10.10 16.00 | 1. Озн. зприродним довкіллям+Ліплення (інтегр.заняття) 2. Музична діяльність ІІ пол. дня Сюжетно-рольовагра Спортивна розвага(ІІ, ІV) | 9.10 10.40 | 1. Розвитокмовлення і культура мовленнєвого спілкування + Логіко-математ. розвиток(інтегр. заняття) 2. Фізичний розвиток І пол. дня СХД/Театральна мозаїка Гурткова робота«Шахи» | 9.10 9.40 10.40 15.40 | 1.Грамота +Підготовка руки до письма (інтегр.заняття) 2.Озн. з соціумом (соц.світ) 3. Музичнадіяльність ІІ пол. дня Художня праця | 9.10 9.40 16.00 | 1.Озн. з соціумом(предм.світ)+ Аплікація (інтегр. занят.) 2. Логіко-математ. розвиток Піший перехід ІІ пол. дня Логоритміка Музична розвага(ІІ, ІV) | 9.10 9.40 | 1.Літературнеобразотворення +малювання (інтегр. заняття) 2. Фізичний розвиток ІІ пол. дня Колективна праця |
Старша група № 12(офлайн ) | 9.10 10.40 16.30 | 1.Озн. зсоціум.(предм. світ) + Ліплення (інтегр. заняття) 2. Музична діяльність ІІ пол. дня СХД/театральна мозаїка Спортивна розвага (І, ІІІ) | 9.10 11.10 | 1.Ровиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування +Логіко-математ. розвиток (інтегр.заняття) 2. Фізичний розвиток ІІ пол. дня Художня працяГурткова робота(шахи) | 9.10 9.40 | 1.Грамота + Підготовкаруки до письма (інтегр. заняття) 2.Озн. з природним довкіллям Пішийперехід ІІ пол. дня Сюжетно - рольовагра | 9.10 9.40 10.40 16.30 | 1.Логіко-матем.розвиток + Аплікація (інтегр. заняття) 2.Озн. з соціумом(соц.світ) 3.Фізичний розвиток ІІ пол. дня Логоритміка Музичнарозвага(І-ІІІ) | 9.10 10.10 | 1. Літературнеобразотворення +Малювання(інтегр. заняття) 2. Музична діяльність ІІ пол. дня Колективна праця |
Коментарi