РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ
(осінньо - зимовий - весняний)
2024 - 2025 навчальний рік
група\ день тижня | час | понеділок | час | вівторок | час | середа | час | четвер | час | п’ятниця |
Групи раннього віку №1 (офлайн) з 14.01.2025 | 9-10 9-30 15-30 | Озн. з соціумом (предм./соц.світ) Ліплення II пол. дня Конструювання/ ігри на розвиток сенсорики | 9-00 9-30 15-30 | Фізичний розвиток Сенсорний розвиток І пол. дня ігри-драматизації, інсценівки | 9-00 9-25 15-30 | Музична діяльність Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування ІІ пол. дня Театральна мозаїка | 9-00 9-25 15-30 | Фізичний розвиток Озн. з прир. довкіллям ІІ пол. дня Сюжетно-рольова гра | 9-00 9-20 15-30 | Музична діяльність Літературне образотворення + Малювання (інтегр.заняття) ІІ пол. дня дидактичні та народні ігри |
Групи раннього віку № 2 (онлайн) | Фізичний розвиток (відео-ролик) Озн. з соціумом (предм./соц.світ) (відео-конференція) II пол. дня Конструювання/ ігри на розвиток сенсорики (відео-ролик) | Музична діяльність (відео-ролик) Сенсорний розвиток+ Ліплення (інтегр. заняття) (відео- конференція) ІІ пол. дня ігри-драматизації, інсценівки (відео-ролик) | Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (відео- ролик) Фізичний розвиток (відео-конференція) ІІ пол. дня дидактичні та народні ігри (відео-ролик) | Озн. з прир. довкіллям (відео-ролик) Музична діяльність (відео-конференція) ІІ пол. дня Сюжетно-рольова гра (відео-ролик) | Літературне образотворення + Малювання (інтегр.заняття) (відео-ролик) ІІ пол. дня Театральна мозаїка (відео-ролик) | |||||
ІІ Молодша група № 3 (офлайн ) | 9-10 9-40 15.30 | 1.Озн. з соціум. (соц. світ) 2. Розвиток мовлення Піший перехід ІІ пол. дня СХД/ конструктивно-будівельні ігри Спортивна розвага (І, ІІІ) | 9- 15 9-40 15-30 | 1.Фізичний розвиток 2. Логіко-матем. розвиток+ конструювання (інтегр. заняття) ІІ пол. дня Музична розвага (І-ІІІ) | 9-15 9-40 15-30 | 1.Музична діяльність 2. Культура мовленнєвого спілкування + Аплікація/Ліплення (інтегр. заняття) ІІ пол. дня Театральна мозаїка, ігри-драматизації, інсценівки | 9-15 9-40 15-30 | 1.Фізичний розвиток 2. Озн. з природним довкіллям +Літературне образотворення (інтегр. заняття) ІІ пол. дня Сюжетно-рольова гра | 9-15 9-40 | Музична діяльність 2.Озн. з соціум. (пред.світ) + Малювання (інтегр. заняття) ІІ пол. дня Колективна праця |
ІІ молодші групи № 4,5,6 (онлайн) | Озн. з соціум. (соц. світ)+ розвиток мовлення (інтегр. заняття) (відео-конференція) Музична діяльність (відео-ролик) ІІ пол. дня СХД/ конструктивно-будівельні ігри Спортивна розвага (І, ІІІ) (відео-ролик) | Культура мовленнєвого спілкування + Аплікація/Ліплення (інтегр. заняття) (відео-ролик) Фізичний розвиток (відео-конференція) ІІ пол. дня Музична розвага (І-ІІІ) (відео-ролик) | Музична діяльність (відео-конференція) Логіко-матем. розвиток+ конструювання (інтегр. заняття) (відео-ролик) ІІ пол. дня Театральна мозаїка, ігри-драматизації, інсценівки (відео-ролик) | Фізичний розвиток (відео-ролик) Озн. з соціум. (пред.світ) + Малювання (інтегр. заняття) (відео-конференція) ІІ пол. дня Сюжетно-рольова гра (відео-ролик) | Озн. з природним довкіллям +Літературне образотворення (інтегр. заняття) (відео-конференція) ІІ пол. дня Колективна праця (відео-ролик) | |||||
Середня група № 7 (офлайн) | 9-10 9-40 15-30 | 1.Музична діяльність 2. Озн. з соціум.(соц. світ) ІІ пол. дня СХД/конструкт.- будівельні ігри Спортивна розвага (ІІ, ІV) | 9-10 9-45 15.30 | 1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + Озн. з природним довкіллям (інтегр. заняття) 2.Фізичний розвиток ІІ пол. дня Музична розвага (ІІ, ІV) Художня праця | 9-10 9-45 15-45 | 1. Озн. з соц. (предм. світ) + Ліплення/ Аплікація (інтегр. заняття) 2. Музична діяльність ІІ пол. дня Сюжетно-рольова гра | 9-10 9-35 15-30 | 1.Логіко-матем. розвиток + Конструювання (інтегр. заняття) 2. Фізичний розвиток ІІ пол. дня Театральна мозаїка, ігри-драматизації, інсценівки | 9-10 | Літературне образотворення + Малювання (інтегр. заняття) Піший перехід ІІ пол. дня Колективна праця |
Середня група № 8 (офлайн) (інклюзивна) | 9.10 9-40 15-30 | 1.Озн. з соц. (предм.світ) + Літературне образотворення (інтегр. заняття) 2. Музична діяльність ІІ пол. дня СХД/конструкт.- будівельні ігри Спортивна розвага (ІІ, ІV) | 9-10 15-30 | 1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + Озн. з природним довкіллям (інтегр.заняття) Піший перехід ІІ пол. дня Музична розвага (ІІ, ІV) Художня праця | 9-10 10-15 15-40 | 1.Озн. з соціум.(соц. світ) + Ліплення/ Аплікація (інтегр. заняття) 2. Фізичний розвиток ІІ пол. дня Сюжетно-рольова гра | 9-10 10-05 | 1.Логіко-матем. розвиток + Конструювання (інтегр. заняття) 2. Музична діяльність ІІ пол. дня Театральна мозаїка, ігри-драматизації, інсценівки | 9-10 9-40 | 1.Озн. з природним довкіллям + Малювання (інтегр. заняття) 2. Фізичний розвиток ІІ пол. дня Колективна праця |
Старша група № 9 (офлайн ) | 9-10 10-10 16-00 | 1.Озн. з соціумом (соц.світ) + Ліплення (інтегр. заняття) 2. Музична діяльність ІІ пол. дня СХД/ Театральна мозаїка Спортивна розвага (І, ІІІ) | 9-10 10-15 16-00 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування +Логіко-математ. розвиток (інтегр. заняття) 2. Фізичний розвиток ІІ пол. дня Логоритміка Музична розвага (І-ІІІ) | 9-10 9-40 15-45 | 1.Грамота + Підготовка руки до письма 2.Озн. з соціумом (предм.світ) Піший перехід ІІ пол. дня Сюжетно-рольова гра | 9-10 10-35 16-00 | 1.Логіко-матем. розвиток + Аплікація (інтегр. заняття) 2. Фізичний розвиток ІІ пол. дня Художня праця Гурткова робота «Шахи» | 9-10 9-40 10-10 | 1.Озн. з природним довкіллям 2 Літературне образотворення +Малювання (інтегр. заняття) 3. Музична діяльність ІІ пол. дня Колективна праця |
Старша група № 10 (офлайн ) експериментальна | 9-10 10-40 16-00 | 1. Озн. з природним довкіллям +Ліплення (інтегр. заняття) 2. Музична діяльність ІІ пол. дня Сюжетно-рольова гра Спортивна розвага (ІІ, ІV) | 9-10 16-00 | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + Логіко-математ. розвиток (інтегр. заняття) Піший перехід ІІ пол. дня Логоритміка Музична розвага (ІІ, ІV) | 9-10 9-40 10-45 15-45 | 1.Грамота + Підготовка руки до письма (інтегр. заняття) 2.Озн. з соціумом (соц.світ) 3. Фізичний розвиток ІІ пол. дня Художня праця | 9-10 9-40 11.10 | 1.Озн. з соціумом (предм.світ)+ Аплікація (інтегр. занят.) 2. Логіко-математ. розвиток 3.Музична діяльність ІІ пол. дня СХД/Театральна мозаїка Гурткова робота «Шахи» | 9-10 10-40 | 1. Літературне образотворення +малювання (інтегр. заняття) 2. Фізичний розвиток ІІ пол. дня Колективна праця |
Старші групи № 11, 12 (онлайн ) | Озн. з соціум.(предм. світ) + Ліплення (інтегр. заняття) (відео-конференція) Музична діяльність (відео-ролик) ІІ пол. дня СХД/театральна мозаїка Спортивна розвага (І, ІІІ) (відео-ролик) | Ровиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування +Логіко-математ. розвиток (інтегр. заняття) (відео-ролик) Фізичний розвиток (відео-ролик) ІІ пол. дня Логоритміка Музична розвага (І-ІІІ) (відео-ролик) | Логіко-матем. розвиток + Аплікація (інтегр. заняття) (відео-конференція) Піший перехід ІІ пол. дня Сюжетно - рольова гра (відео-ролик) | Грамота/Підготовка руки до письма + озн. з природним довкіллям (інтегр. заняття) (відео-конференція) Фізичний розвиток (відео-ролик) ІІ пол. дня Художня праця Гурткова робота (шахи) (відео-ролик) | Літературне образотворення +Малювання (інтегр. заняття) (відео-конференція) Музична діяльність (відео-ролик) ІІ пол. дня Колективна праця (відео-ролик) |
ДОДАТОК 1
РОЗКЛАД
організації життєдіяльності дітей (змішана форма навчання)
(осінньо-зимовий-весняний)
2024 – 2025 н.р.
група\ день тижня | час | понеділок | час | вівторок | час | середа | час | четвер | час | п’ятниця |
Групи раннього віку №1 (офлайн) з 14.01.2025 | 9-10 9-30 15-30 | 1. Озн. з соціумом (предм./соц.світ) 2Ліплення II пол. дня Конструювання/ ігри на розвиток сенсорики | 9-00 9-30 15-30 | 1.Фізичний розвиток (група) 2.Сенсорний розвиток ІІ пол. дня ігри-драматизації, інсценівки | 9-00 9-25 15-30 | 1.Музична діяльність 2.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування ІІ пол. дня Театральна мозаїка | 9-00 9-25 15-30 | 1.Фізичний розвиток (група) 2.Озн. з прир. довкіллям ІІ пол. дня Сюжетно-рольова гра | 9-00 9-20 15-30 | 1.Музична діяльність 2.Літературне образотворення + Малювання (інтегр.заняття) ІІ пол. дня дидактичні та народні ігри |
Групи раннього віку № 2 (офлайн) з 18.02.2025 | 9-10 9-30 | 1. Озн. з соціумом (предм./соц.світ) 2.Фізичний розвиток (група) IIпол. дня Конструювання/ ігри на розвиток сенсорики | 9-10 9-30 | 1.Музична діяльність 2.Сенсорний розвиток+ Ліплення (інтегр. заняття) ІІ пол. дня ігри-драматизації, інсценівки | 9-10 9-30 | 1. Фізичний розвиток (група) 2.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування ІІ пол. дня дидактичні та народні ігри | 9-10 9-30 | 1. Музична діяльність 2.Озн. з прир. довкіллям ІІ пол. дня Сюжетно-рольова гра | 9-10 | 1.Літературне образотворення + Малювання (інтегр.заняття) ІІ пол. дня Театральна мозаїка |
ІІ Молодша група № 3 (офлайн ) з 18.02.2025 | 9-10 9-50 15.30 | 1.Розвиток мовлення 2.Фізичний розвиток (група) ІІ пол. дня СХД/ конструктивно-будівельні ігри Музична розвага (І-ІІІ) | 9- 15 9-40 15-30 | 1. Озн. з соціум. (соц. світ) 2. Логіко-матем. розвиток+ конструювання (інтегр. заняття) Піший перехід ІІ пол. дня Спортивна розвага (І-ІІІ) | 9-15 9-40 15-30 | 1.Музична діяльність 2. Культура мовленнєвого спілкування + Аплікація/Ліплення (інтегр. заняття) ІІ пол. дня Театральна мозаїка, ігри-драматизації, інсценівки | 9-15 9-40 15-30 | 1.Фізичний розвиток (група) 2. Озн. з природним довкіллям +Літературне образотворення (інтегр. заняття) ІІ пол. дня Сюжетно-рольова гра | 9-15 9-40 | 1.Музична діяльність 2.Озн. з соціум. (пред.світ) + Малювання (інтегр. заняття) ІІ пол. дня Колективна праця |
Коментарi