№ | Назва заходу | Термін виконання | Відповідальні |
1 | Систематизувати нормативно-правові та методичні документи з питань патріотичного виховання. | По мірі надходження | Вихователь-методист |
2 | Тематичний тиждень до Дня міста | вересень | Вихователі молодших, середніх та старших груп |
3 | Забезпечити організаційно-методичний супровід модернізації змістового наповнення національних куточків в ромад ЗДО. | Протягом року | Вихователь-методист |
4 | Систематизувати в методичному кабінеті навчальні посібники, методичну та художнюлітературу з питань патріотичного виховання. | Протягом року | Вихователь-методист |
5 | Поповнення новинками на фейсбуці, сайті ЗДО рубрики «Національно –патріотичне виховання» | протягом року | Адміністратор фейсбука, сайту, адміністрація |
6 | Виставки дитячих робіт на теми: «Мій мужній Бориспіль»; «Україно рідна, барвами заграй! Любимо і славимо наш чудовий край!» Виставка вертепів «Різдвяні інсталяції» Літературні твори Т.Г.Шевченка у малюнках дітей «Великодня галявина » «Моя вишиванка – справжнісіньке диво» | Вересень Жовтень грудень березень квітень травень | Вихователі вікових груп |
7 | Реалізовувати завдання національно-патріотичного виховання в різних видах дитячої діяльності | Протягом року | Вихователі вікових груп |
8 | Спонукати дітей до участі у розмовах, бесідах про події, які відбуваються в рідному місті, про визначні місця рідного міста із використанням фотографій, ілюстрацій тощо. | Протягом року | Вихователь-методист, вихователі вікових груп |
9 | Конкурс «Найкраща іграшка – оберіг» | Листопад | Вихователі вікових груп |
10 | Проведення тематичних занять до дня народження Кобзаря | Березень | Вихователь-методист, вихователі |
11 | Залучати дітей до участі у святах та розвагах: свята Миколая, Щедрого вечора, новорічних та Різдвяних свят | Протягом року | Музичний керівник, вихователі всіх груп, діти |
12 | Поповнити розвивальне середовище вікових груп дидактичними іграми з національно-патріотичного виховання | Протягом року | Вихователі вікових рома |
13 | Перегляд різних форм роботи з дітьми з національно-патріотичного виховання | Протягом року | Директор, вихователь-методист |
14 | Організувати віртуальні екскурсії в дитячу бібліотеку, до краєзнавчого музею, до визначних пам’яток рідного міста | Протягом року | Вихователь-методист, вихователі вікових рома |
15 | Проводити тематичні заняття та бесіди з питання національно-патріотичного виховання | Протягом року | Вихователі вікових рома |
16 | Систематично використовувати народні ігри в освітній діяльності | Протягом року | Вихователі вікових рома, спеціалісти ЗДО |
17 | Поповнити інформаційний матеріал по роботі з батьками з національно-патріотичного виховання | Протягом року | Вихователь-методист, вихователі вікових рома |
18 | Поповнювати веб-сторінку на сайті ЗДО «Світлячок» з питання національно-патріотичного виховання дітей в родині. | Протягом року | Адміністратор фейсбука, сайту, адміністрація |
19 | Висвітлювати на Фейсбуці питання з національно-патріотичного виховання дітей, розміщувати відповідні поради та рекомендації. | Протягом року | Вихователі вікових рома |
20 | Консультації для педагогів та батьків: «Україна починається з тебе, або Патріотичне виховання в ЗДО», «Розвивальне середовище з українським колоритом», «Виховання патріотичних почуттів у дошкільників», «Формування любові до Батьківщини на основі вивчення національних культурних традицій», «Виховання громадянина починається з сім'ї» | Протягом року | Вихователь-методист, вихователі |
Коментарi